Veelgestelde vragen

FIRMAGEGEVENS

La Bouteille d’Amour
Kastanjelaan 9
8700 Tielt

Ondernemingsnummer BE0479363112
Rekeningnummer BE06 1030 3652 5622 (NICABEBB)

ALGEMENE VOORWAARDEN LA BOUTEILLE D’AMOUR
ALGEMENE VOORWAARDEN WEBSHOP LA BOUTEILLE D’AMOUR
WELKE LEVERTERMIJN MAG JE VAN ONS VERWACHTEN?

Wij voorzien zoveel mogelijk de gevraagde leveringsdatum aan te houden, uiteraard zijn wij ook gebonden aan onze voorraden. Verkopen in de winkel en in de drankencentrale krijgen steeds voorrang op de bestelling die dat moment binnen komen.

Indien voor zondagavond besteld garanderen wij 99% levering in dezelfde week onder voorbehoud van stockbreuken bij onze leveranciers.

WORDEN ALLE PRODUCTEN GELEVERD AAN HUIS?

Alle producten op de webshop worden aan huis geleverd. Enkel bepaalde promoties zijn enkel te verkrijgen via afhaling. Dit staat steeds vermeld bij de artikelfiche.

WANNEER KAN IK MIJN BESTELLING KOMEN HALEN?

Bestellingen kunnen afgehaald worden tijdens onze openingsuren.

VERZENDINGSKOSTEN?

Wanneer u aan uw bestelbedrag zit (excl. leeggoed) worden geen leveringskosten aangerekend.

Voor Tielt, Kanegem, Aarsele, Schuiferskapelle, Pittem, Egem en Meulebeke is dit €75.
Voor Wielsbeke, Ooigem, Sint-Baafs-Vijve, Markegem, Wakken, Dentergem, Wingene, Zwevezele, Ruiselede, Ingelmunster, Oostrozebeke, Ardooie en Koolskamp is dit €100.

Staat uw gemeente of stad hier niet tussen, neem contact met ons op.

Klaar zetten voor afhaling is altijd gratis.
U kunt ook zonder bestelling bij ons winkelen.

KAN IK LEEGGOED TERUG MEEGEVEN?

Leeggoed kan evenredig meegegeven worden zoals het geleverd aantal leeggoed.
Losse flessen dienen steeds in een propere vaste kartonnen doos gezet te worden.

Wij behouden ons het recht om opruimacties van garages en uitgelopen flessen in dozen in slechte/vuile staat te laten staan.

HOE KAN IK BETALEN?

Betalingen voor leveringen gebeuren steeds op voorhand op de webshop. Bij leveringen worden de leeggoed teruggestort binnen de week.
Bestellingen die worden afgehaald kunnen betaald worden ter plaatse met bancontant of in contanten.

KAN IK MIJN BESTELLING RETOURNEREN?

Klachten over leveringen moeten steeds binnen de 24H worden gemeld. Er wordt een aanvaardbare oplossing gezocht voor alle problemen.